8.06: mobiilne koosolek 1

.................................................................................................
echo: hommik :) kle ma leidsin kiievis hosteli kus hind on 13-14 euri
echo: http://www.hihostels.com.ua/en/hostel_ukr/hostel_olympic
echo: metrooga 20 min kesklinna jne
echo: nuh, tupsud, liiga hea pakkumine, et sõnatuks võttis? :p
Anti: uurida võib ikka, aga muidugi suht pärapõrgus
echo: miks ma üldse sabistan on see, et - tallinnas nagu ei tahaks puu all ööbida, 8000+ krooni taskus, eksole, kiievis nagu ka ei tahaks :)
Anti: ma oleks nõus 20 euri maksma et linnale lähemale saada
Lehtsaba: tere
echo: ja see 25 min metroosõitu on ju ajaliselt veits enam kui siin tallinnas 20 min bussiga koju kesklinnast - jah, metroo liigub kiiremini, aga kui ajaliselt vaid 5 min vahet, siis pole ju asi nii hull
echo: enivei selles hostelis, mis ma välja pakkusin, on 2-3 euri söök :), ehk siis - perifeeria võrdub odavam toidu hind
Lehtsaba: suurlinnas 20minti metrooga...normaalne
Lehtsaba: mis see improved double tähendab?
Anti: vaatan kus asub
echo: queen size bed, ütleb ta selle kohta, ehk siis suur voodi :p
Lehtsaba: aa see tähendab et on suur voodi?
echo: mhmh, vaata hind on ka toa kohta kohe
Lehtsaba: teeme säästukat
echo: et?
Lehtsaba: üks öö magavad ühed voodis ja teine öö teised...milline kokkuhoid
echo: ic, seal üheseid pole ju
Lehtsaba: kahene tuba nohh, nelja peale
echo: või mis sa mõtled et võtame selle impruuved toea?
echo: a võtaks slele, kus on 2 voodit, mahub ära küll ju :) enivei tglt saab nii ka ju teha (vähemasti igas normaalses kohas on see võimalus alati olnud), et võtame mingi x summa eest suva voodi laenuks
Lehtsaba: eiei kaheses toas saab ka voodid kokku lükata või sättida...üks öö maas magada - ei näe probleemi
echo: minul nt on pohlad, vabalt võib :)
Anti: kle prouad
Anti: mis tee koonerdate
Lehtsaba: pikk reis kaa..koonerdame ikka juba alguses
Anti: kaks kahest tuba
echo: no maksta võib ka - ma ütlen et mul pohlad :D
echo: me võime võtta ühe neljase ka ju
Anti: niigi elame üle jäänud aja pead jalad koos :p
Lehtsaba: võime jah
echo: enivei - enne uuriks kas pakkumist ka ikka on :p
Lehtsaba: uurige siis keegi
Anti: saada küss ära
echo: okei, ma kirjutan siis kirja neile
Lehtsaba: oodake
echo: nu?
Anti: üldiselt on see koht ikka päris pärapõrgus, http://www.inor.com.ua/map/32.html
Lehtsaba: Luggage storage ja no lockout???
Lehtsaba: kas see on see mis ma arvan et see on?
echo: ma ei usu et see tähendab, et uksed lukku ei käi :D
Anti: nu see tähendab et ei panda öösel uksi kinni tule millal tahad
Anti: kogu linn jääb teisele kaldale
Lehtsaba: mhm
echo: siseuksed ikka lukus :p
echo: (itsitab)
echo: checkout on enivei 12
Lehtsaba: aga seal on asjadehoid ju
echo: a kesklinnas saab mingid kodinad raudteejaamas või kuskil luku taha panna
echo: ühesõnaga asjadega on ok
echo: kirjutan siis kirja?
echo: 2 ööd eks?
Anti: ja kaks kahest tuba
Anti: jep
echo: ma usun et ma teen eelistused: et 1) kaks kahest tuba 2) kaks eraldi vooditega kahest tuba 3) üks neljane - on nii eelistus?
echo: minul nt pole probleemi kaht voodit kokku lükata :p
echo: krt see voodite valik on et kas 1 2 3 või 4
Anti: kaks kahest tuba ja üks neljane
Anti: kolmandat pole vaja
echo: panen 4 voodit äkki, ple mõtet nagu voodite kokkulükkamisest kõrvalehiilimise eest 3 euri vahelt maksta ju?
Anti: kõik koos ühes voodis mmm :D
Lehtsaba: :D
echo: ot me ei olegi ju kõik koos ühes voodis maganud ju...
Lehtsaba: mesasja
Lehtsaba: on see võimalik :D
Lehtsaba: kirjutad juba?
echo: mis ma additional requirementsi alla kirjutan? pole ju telkut ja hommikusööki voodisse vaja?
Lehtsaba: mkm
Anti: hommikusöök võiks olla
Lehtsaba: Anti kurat
Lehtsaba: püüa olla :D
Lehtsaba: linnas sööme
Lehtsaba: ja süüa võtab ju kaasa enivei
echo: okei, ahju ja kaminat siis ei taha jah?
Anti: ma jätan koonerdamise teie hooleks
echo: kiri kirjutatud, algas 48 tundi põnevat ootust :)

No comments: